Організовуємо освітнє середовище з огляду не лише на тему уроку, а й на бажання учнів працювати.
На початку уроку, коли з’ясовуємо настрій учнів, часто чую ( ну як часто, кожного уроку) : хочу спати, відпочивати, нема бажання писати , втомилися…. Переглядаючи світлини, помітила усміхнені обличчя, натхненні роботою. Це радісно!
Організовуємо освітнє середовище з огляду не лише на тему уроку, а й на бажання учнів працювати.
Крім роботи в групах, яку ну зовсім не люблять інтроверти ( ті, хто заглиблений у себе, їм комфортно працювати самостійно) , пропоную роботу в парах або індивідуальну. В одному класі можуть одночасно працювати учні як індивідуально, так і в парах, і у великих групах. Часто за їхнім самостійним рішенням. На уроці має бути місце компромісу: втомилися писати - попрацюйте з тестом чи пограйте у навчальну гру, вікторину ; не хочете біля дошки - працюйте на ватмані або у цифровому середовищі, не бажаєте бути членом групи - будь ласка, працюйте самостійно. Учні щасливі, що їм пішли на поступки, вчитель тихенько посміхається: усе заплановано правильно. І в результаті - працювали дружно , забули, що втомилися , досягли очікуваних результатів.