A A A K K K
для людей з порушеннями зору
ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ «ПРИЧОРНОМОРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ" ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Продовжуємо ряд дописів про сучасний урок...

Дата: 29.01.2024 10:25
Кількість переглядів: 57

Тема уроку: повість «Тіні забутих предків» , твір не з легких . Як зацікавити , активізувати роботу, вмістити купу інформації в 45 хвилин?

Як впоратись із проблемою, коли частина учнів не готова до уроку, бо не прочитала твір? Багато «як» стоїть сьогодні перед учителем…

На початку згадали математичну формулу (так, це можна і на уроці літератури) , налаштовуючись на творчий процес. Написали самостійну за матеріалами попередніх уроків, здійснили віртуальну подорож Карпатами, попрацювали з трьома інтерактивними завданнями у парах та колективно, за допомогою яких визначилися із змістом повісті , послідовністю подій твору, з’ясували значення діалектизмів; об‘єднались у групи, кожна з яких мала своє завдання, а потім презентувала результати своєї роботи…

У процесі роботи формували предметні ( різноплановий аналіз художнього твору) , комунікативні ( вміння висловлювати свою думку ) , природничі ( географія, екологія, біологія) інформаційно-цифрові (робота з тренажерами) , громадянські та соціальні компетентності ( проблеми життя і смерті, кохання , вірності і зради, суспільства, честі і гідності) . А ще вдалося торкнутися й культурної компетентності у цікавій формі: учень сам з власної волі, шуткуючи, запропонував намалювати портрети героїв твору , можливо, й не очікував, що буде дозволено це зробити, але ця ініціатива виявилася дуже вдалою та вписалася в картину уроку. При цьому десятикласники вчилися здобувати інформацію , працювати колективно, брати на себе ініціативу і відповідальність, тобто втілювали ще й компетентності навчання впродовж життя та підприємницьку. Чи вийшов урок інноваційним? Однозначно. Чи сподобався учням? Вони обов‘язково про це скажуть чи напишуть , коли надаватимуть зворотний зв‘язок за допомогою Google форми . Чи був результативним? Покаже життя.

А вчителю сьогодні точно пощастило: задоволення від живого спілкування з дітьми та їхньої активності, ще й відсутність сигналу «Тривога» , що дало можливість втілити у реальність задумане. Кількагодинна підготовча робота до уроків не була марною.

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень