ІІ ТА ІІІ СТУПІНЬ БАЗОВА ТА ПОВНА ЗАГАЛЬНА СЕРЕДНЯ ОСВІТА
У 5-11 класах освітній процес у 2020-20221 навчальному році здійснюватиметься відповідно до таких типових освітніх програм:
«Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня», затверджена наказом МОН від 20.04.2018 № 405;
«Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня» затверджена наказом МОН від 20.04.2018 № 408 ( у редакції наказу МОН від 28.11.2019 № 1493 зі змінами, внесеними наказом МОН від 31.03.2020 № 464).
Перелік освітніх галузей,
відповідно Державного стандарту
Освітню програму укладено за такими освітніми галузями:
Мови і літератури
Суспільствознавство
Мистецтво
Математика
Природознавство
Технології
Здоров’я і фізична культура
Повноцінність базової та повної середньої освіти забезпечується реалізацією як інваріантної, так і варіативної складових, які в обов’язковому порядку фінансуються з бюджету. Освітня програма не включає освітні послуги, які надає школа за батьківські кошти.
З метою виконання вимог Державного стандарту навчальні плани містять усі предмети інваріантної складової та варіативної складової, передбачені обраним варіантом навчальних планів .
Навчальними планами старшої школи реалізуються через освітні галузі Базового навчального плану Державного стандарту через окремі предмети , курси за вибором та спецкурси. Вони охоплюють інваріантну складову, сформовану на державному рівні, яка є спільною для всіх закладів загальної середньої освіти незалежно від підпорядкування і форм власності, та варіативну складову.
Години варіативної складової розподіляються на:
упровадження курсів за вибором, спецкурсів та додаткових годин на вивчення окремих предметів;
факультативи, індивідуальні та групові заняття.
Опис та інструменти системи
внутрішнього забезпечення якості освіти
Система внутрішнього забезпечення якості освіти складається з наступних компонентів:
кадрове забезпечення освітньої діяльності відповідає обраним профілям;
навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності відповідає державним програмам, затвердженим МОН України;
матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності предметів природничого профілю згідно Положення про кабінети;
моніторинг досягнення учнями результатів навчання (компетентностей) відбувається відповідно графіка внутрішкільного контролю та результатів семестрового і річного оцінювання.
Завдання системи внутрішнього забезпечення якості освіти:
оновлення методичної бази освітньої діяльності планується через систему роботи проблемних груп та творчих лабораторій, педагогічної ради та психолого-педагогічних семінарів, самоосвітню діяльність;
контроль за виконанням навчальних планів та освітньої програми, якістю знань, умінь і навичок учнів, розробка рекомендацій щодо їх покращення відбувається через систему засідань при директорові, накази по школі, в яких визначаємо як позитивні, так і негативні сторони і плануємо заходи корекції;
моніторинг та оптимізація соціально-психологічного середовища закладу освіти запланований у планах роботи психолога та соціального педагога;
створення необхідних умов для підвищення фахового кваліфікаційного рівня педагогічних працівників через систему післядипломної освіти педагогів, форми методичної роботи та самоосвітню діяльність.