Урок у тісній співтворчій взаємодії.
Тема: поезія 20-х років ХХ століття. Павло Тичина. Трагедія творчої долі поета. Вітаїзм, кларнетизм .
Трішки на початку повіршували, познайомились із особливостями літератури та поезії зокрема початку ХХ століття, послухали відеолекцію , поміркували над словами В.Стуса, Є. Маланюка щодо феномену П.Тичини, генія чи блазня, висловили свою позицію щодо цього питання і поринули у творчість. Почули безсмертні твори українських митців у виконанні талановитого Гапоненка Івана на кларнеті, почитали, послухали вірші Тичини тогочасні і у виконанні сучасних виконавців, надихнулися природою рідного краю у світлинах , зроблених одинадцятикласниками . При цьому аналізували геніальну поезію Павла Тичини і дізнавалися про нього докладніше як про поета і звичайну людину.
Працювали разом і самостійно. Сподіваюсь, урок моїм учням не просто сподобався, а значно розширив їхній кругозір і збагатив знаннями.